Actualitat - 12/11/2019

El Circuit de Barcelona-Catalunya va tornar a vibrar el cap de setmana passat amb el programa de carreres previst que incloïa la darrera cita de la temporada del Campionat de Catalunya de Velocitat en Circuits i la penúltima de la Copa de Catalunya de Clàssics i Legends. Les dues cites del certamen català coincidien amb el Campionat d’Espanya de Resistència i GT. Sota l’organització de Vline Org, les curses van comptar amb una nodrida i qualitativa participació en un cap de setmana que va fer les delícies dels aficionats al motor.

L'última prova del campionat va ser tan intensa com emocionant i, ja al matí, en la qualificació marcada per un asfalt mullat a causa de la pluja caiguda la nit anterior, va posar a prova tots els pilots i equips i la seva capacitat de variar els reglatges.

La victòria va ser per a Ronald i Benji Goethe, que amb un Renault RS01, van ser els primers a creuar la bandera a quadres.

Josep Mayola i Francesc Gutiérrez, que s’alternaven al volant d’un Ferrari 458, van creuar la meta en segona posició, sent primers entre els participants del Campionat de Catalunya de Velocitat. La segona posició del català va ser per a Albert Estragués i Ignacio Cabezas, amb un Transam Euro, que van ocupar la quarta posició de la general de la cursa. El podi del català el van completar Mikel Azcona i Evgeni Leonov, que amb un Cupra van ser els més ràpids entre els TCR.

La categoria D2 va ser per Ivan Hernández i Sergi Morera, que participaven amb un Peugeot 308 Racing Cup.

Iván Velasco i Antoni Castillo, que pilotaven un Peugeot RCZ, van ser els millors en la categoria D3.

En D4, la victòria va ser per a Rubén i Felipe Fernández, que amb un Renault Clio Cup van ser novens.

El traçat barceloní va acollir també la penúltima cita de la Copa de Catalunya de Clàssics i Legends. La prova coincidia amb la quarta de la temporada de la Copa d’Espanya de Clàssics, Legend i Youngtimers, un certamen que agrupa les millors joies clàssiques de la competició en pista. Es van celebrar dues carreres. En la primera, la victòria va ser per a Juan Antonio Miranda que, al volant d’un BMW M3, creuava la bandera a quadres en primer lloc, adjudicant-se també el triomf en la L1. Marc Vilademunt, amb un Honda Civic, va ser segon, primer en la L2. El podi el va completar Daniel Villegas, amb un BMW 325.

La segona carrera va ser molt disputada. El triomf va ser per Albert Solé, amb un BMW 325, després de set voltes. Juan Antonio Miranda, amb un BMW M3, repetia podi i acabava en segon lloc precedint Marc Vilademunt que amb l’Honda Civic sumava els punts del tercer classificat.

La Copa de Catalunya de Clàssics i Legends tancarà la temporada el 30 de novembre a les instal·lacions de Motorland Aragón, en el marc dels 500 quilòmetres d’Alcanyís.